2010. július 25.

Tomi és Ágica játékbirodalma

                         Pénteken meglátogattuk Gyöngyikééket Csíkban. Először a füll-orr-gégén jártunk, de erről inkább nem mesélek :(  Aztán jött csak a nap krémje!!!! Gyöngyikéék már nagyon vártak minket, Béci, Ágica és Tomi beöltöztek  sötétkék görögországi pólójukba, Gyöngyike pedig nagyon finom piskótát sütött.
                       Ahogy beléptünk a lakásba, már egyből tudtam, jó helyen vagyok. Meg sem álltam egészen a nappali másik sarkáig, ahol Ágica és Tomi játszodtak. Tomival hamar megkedveltük egymást, sokat simogatott és sokat puszilgatott, aztán elkezdett csikizni :)).Tomi 1o hónappal nagyobb nálam, de remekül tudunk együtt játszani.
                     Nem is csoda, hiszen nekik egy egész játékbirodalmuk van! A nappaliban sokat ugráltunk, dobtuk a labdát. Béci nagyon jól tud labdázni! Aztán Tomi hegedült, én is kipróbáltam a zongorát, és a sípot is. A kicsi szobában lovaztunk, nekük még olyan is van, majd kipróbáltam a biciklizést és az autókázást is. Aztán holtfáradtam dőltem Tomi puha ágyába, ahol egy jó nagyot szundikáltam. Aztán ismét játék, játék, játék. Fenekestül felforgattuk a gyerekszobát is, minden polcot, fiókot kipróbáltunk. Majd egyet buliztunk a Gumimacira, és már jött is utánunk Tátá. Nagyon mozgalmas nap volt, az autóban hazafele is végig aludtam.  
                   Alig várom, hogy újból lássam őket!  Akkor majd én is felveszem a görögországi pólómat, amit tőlük kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése