2010. július 25.

Újból itthon a család

                     Kiniék és Lili mamiék nyaralni mentek, már vagy tíz napja. Hiába vártam minden délután az ismerős kocsizajt, mert nem szaladt be Attika hozzánk.
                    Aztán a tegnap, éppen ebédelni készültünk, amikor valami ismerős hang ütötte meg a fülemet, Kini hangja ???? Azonnal csúsztam le Mámá öléből, és amilyen gyorsan csak tudtam szaladtam az ajtó fele, s hát ott van Attika. Úgy örültünk egymásnak, hogy azt kimondani nem lehet. Sokat, sokat öleletük egymást.
                  Utána jött a sok csomag!!! Én egy hatalmas kék valamit kaptam, akkora mint a fél szoba, mikor Tátá felfújta mind a hárman belefértünk, és még Atinak is maradt hely. Aztán kaptam egy kis tengerészrucit is, ami nagyon jól áll nekem. Persze Kini hozta a fürdetőkenőcsöt is, fürdés után tényleg nagyon finom puszikat kapok a bőrömre. Aztán még sok színes doboz, mindenben volt valami fincsi, hiába mondták, hogy nem pápá, mert én biztos voltam benne, hogy az az, és minent szerettem volna azonnal kibontani.  Lili mami persze nem tudott ellenállni, és lopott nekem egy fél Sportszeletet, Atival ketten megettünk egy Balatoszeletet. Aztán sokat nyűgöltem, de valahogy senki sem akarta megérteni, hogy szomjas vagyok! Mikor elmentek két pohár vizet ittam meg!
               Úgy örülök, hogy ismét itthon vannak!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése